22 Disember 2009

Maaf, Hiatus Dua Bulan

Assalamualaikum WBT.

Nampaknya proses persediaan ke Kelantan mengambil masa lebih daripada apa yang saya jangka. Oleh itu, saya tidak sempat menyediakan pos-pos supaya blog ini dikemas kini secara automatik setiap minggu. Saya mohon maaf sangat-sangat daripada kalian semua. Saya akan ke Kelantan mulai hari ini (penerbangan pada pukul 10:25 pagi) dan pulang semula ke teratak saya ini, insya-Allah, pada 7 Februari 2010. Doakan saya memperoleh pengisian yang bermanfaat sepanjang saya mengikuti Kursus Jati Diri dan Kesukarelawanan di Kolej Teknologi Darulnaim (KTD) nanti, ya!

Sementara itu, saya telah mengemas kini pautan-pautan Islam dan Penerbitan di bahagian kanan blog Markaz ini. Harap-harap kalian dapat melawat pautan-pautan yang sememangnya terbaik itu. Sekali lagi saya mohon maaf kerana tidak dapat melaksanakan apa yang telah dikatakan…

Moga ALLAH reda akan kalian~

*Jangan segan silu memberi komen pada pos-pos saya sebelum ini ya! :)

Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan